And so the honeymoon ends

16 mei 2018 - Honolulu, Hawaii, Verenigde Staten

Vandaag hebben we onze laatste volle dag gehad op Oahu, dit was ook gelijk de langste dag want de wekker ging al om 05:00 😱 Om 6 uur werden we namelijk opgehaald voor onze snorkeltrip naar Hanauma Bay. De man bij wie we boekte verzekerde ons dat dit de beste tijd zou zijn om veel vissen te zien. De baai was namelijk vanaf maandag avond tot woensdag ochtend gesloten dus is het lekker rustig en komt er meer sea life richting het rif. Dus hebben we ons wekkertje gezet en zijn we met vol enthousiasme opgestaan en hebben we ongeveer 6 keer te horen gekregen dat we niet op het rif mochten staan of het aan mochten raken. Het is een beetje ondiep, maar daar moet je dan meer overheen drijven was de boodschap. Wij hebben toch maar een zwemvest gehuurd voor Rowan, want die zink namelijk als een baksteen naar de bodem wanneer hij stopt met bewegen 😂
Maar het was het waard, we hebben echt behoorlijk wat vissen in alle kleuren en maten gespot! Toen wij weer weg gingen om 09:30 was het zo vreselijk druk, dat we toch heel blij waren dat we het wekkertje zo vroeg hadden gezet. De jaloersmakende foto's staan op de action cam en kunnen we helaas nog niet op de blog plaatsen.

Verder hebben we lekker gerelaxed, een beetje gewinkeld en zoals bijna elke avond hier de zonsondergang bewonderd op het strand. Als afsluiter zijn we lekker uit eten geweest en nu gaan we dan toch maar onze koffers inpakken. Morgen hebben we gelukkig nog de hele dag omdat we hier pas om 8 uur 's avonds vliegen (het is hier dan nog donderdag), zaterdag ochtend komen we dan weer thuis aan in Nederland.

Ik hoop dat jullie allemaal genoten hebben van onze verhaaltjes en natuurlijk de foto's en filmpjes. Wij hebben in ieder geval ontzettend genoten van onze reis en vonden het super leuk om dit met jullie te kunnen delen. Jullie allemaal ontzettend bedankt voor het volgen en alle leuke reacties die we hebben gekregen. Hopelijk tot de volgende grote trip!

1. Puk:
    Leuk! Fijne vlucht alvast. xxx
  2. C - Teeuw:
    17 mei 2018
    Het enthousiasme spat er vanaf. Wat leuk om dit te lezen en de foto's te zien. Goede reis naar huis en we zien uit naar een ontmoeting om al jullie verhalen te horen.
  3. Nelleke:
    17 mei 2018
    Prachtige foto's daar blijf je thuis van genieten!!! Een hele goede reis naar huis en we hopen elkaar in gezondheid weer te zien, liefs
    Dank, dat we op deze manier mee mochten reizen.
  4. Biscuitje:
    17 mei 2018
    Ik heb genoten van jullie verhalen, foto's en filmpjes. Voor nu wel thuis en spreek jullie snel. XXX
  5. Belinda:
    17 mei 2018
    Was leuk om jullie te volgen en ook erg gelachen! 😀Groot schrijftalent hoor! 🤓Goede reis terug🙋‍♀️
  6. Gerard:
    17 mei 2018
    Erg genoten van jullie avonturen, goeie vlucht terug en tot snel x
  7. Wes, Iloon & Amy:
    19 mei 2018