Laatste dag Los Angeles

11 mei 2018 - Alhambra, Verenigde Staten

Om na Universal in de film sfeer te blijven zijn we gisteren naar het national history museum gereden waar ze meerdere volledige dinosaurus skeletten hebben staan! Daarna hebben we wat gegeten bij trejo's taco's, het taco restaurant van Danny Trejo bekend van o.a. Machete en Dusk till dawn. Voor we weer richting het hotel zouden gaan hebben we wat film locaties opgezocht van onze favoriete serie Modern Family.

Vandaag zijn we naar Santa Monica geweest. Eerst hebben we de bekende pier bezocht, super touristisch maar wel super leuk om te zien. Kim wilde graag op het strand zonnen en ik besloot wel even naar Venice beach te gaan lopen.
Na twee en een half uur en met een gigantisch verbrand Hoofd ben ik ook maar even gaan chillen op de handdoek naast Kim.
Nu lekker slapen want morgen ochtend moeten we super vroeg op voor onze vliegreis naar Oahu, Hawaii!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Belinda:
    11 mei 2018
    Ff een blokje om, Rowan😅Ben heel benieuwd naar de foto's van Hawaii!😍
    Have fun!! X
  2. Ron Teeuw:
    11 mei 2018
    Taco's met n kapmes! Keep your head covered R. Ook naar het lava-eiland in Hawaï?
  3. Nelleke:
    11 mei 2018
    een fijne tijd op Hawai, volg wel de instructies als die er zijn in verband de lava uitbarsting, liefs