We're island people now

15 mei 2018 - Honolulu, Hawaii, Verenigde Staten

Gisteren zijn we naar de Kualoa Ranch gegaan waar veel bekende films en series zijn opgenomen zoals king kong, lost, jumanji en Jurassic Park! De ultieme trip voor Rowan natuurlijk want er liggen ook nog een hoop stukken die gebruikt zijn zoals grote skeletten uit king kong en de boomstam waar achter ze voor de dino's schuilen in Jurassic Park. Ook nu worden er nog veel dingen opgenomen, waaronder een film met Charlie Hunnam (jax uit sons of anarchy). Nadat de busdriver zijn verhaal hier over gedaan had, wees hij naar Rowan en zei: you actually look like that Guy! Waarop de vrouw achter Rowan ook zei dat ze echt eventjes dacht dat er een celebrity op de bus stapte. Ik denk dat we hem maar moeten gaan opgeven als Charlie z'n stunt dubble. 😂

Daarna zijn we naar turtle beach gegaan. 🐢 Een strand dat er om bekend staat dat schildpadden hier het strand op komen om eitjes te leggen. We hebben ook echt wel behoorlijk wat schildpadden in de zee kunnen zien, maar helaas kwamen ze niet het strand op. Zou ik tenslotte ook mooi niet doen als daar 50 toeristen naar je staan te wijzen.

Rowan had 1 hele duidelijke wens voor deze trip: hiken in de 'jungle' van Hawaï. Ik had al vanaf het begin aangegeven dat ik echt niet mee zou gaan, op Hawaii moet je cocktails drinken en op het strand liggen. Ik vond het aan de andere kant ook niet zo'n puik plan dat hij in z'n eentje de middeleeuwen of nowhere in duikt, zonder ervaring, geen bereik, geen andere mensen. Je voelt hem natuurlijk al aankomen, we hebben vandaag gehiked! Gelukkig voor mij geen hele grote hike, maar wel modderig, regenachtig, warm en met genoeg opstakels. Maar stiekem was het toch wel erg leuk om te doen en vooral erg leuk om te zien hoe Rowan er van geniet om door een waterval heen te banjeren.

Daarna zijn we met de huurauto nog een beetje gaan eiland cruisen. En elke avond zien we de zonsondergang vanaf het strand hier om de hoek. Het is hier echt fantastisch en Rowan wil niet meer naar huis. Hij zit zelfs al op de Amerikaanse Funda huizen te kijken! Misschien als hij echt Charlie z'n stand in word dan we een mooie oceaan view villa van slechts 3,5 miljoen kunnen betalen. 🏠

1. Belinda:
    15 mei 2018
    Wauw, echt geweldig. Ik zou Rowan maar in de gaten houden, want die gaat zijn best doen om de vlucht terug te missen😜
  2. Gerard:
    15 mei 2018
    Schitterend, ben benieuwd naar al het andere film/foto materiaal.
  3. Jacqueline:
    15 mei 2018
    Ik blij dat de huizen daar niet te betalen zijn 😂