Universal Studio's

9 mei 2018 - Alhambra, Verenigde Staten

Vandaag zijn we naar de Universal Studio's geweest. Ik had geen flauw benul waar we naartoe gingen. Ik dacht dat we een aantal loodsen gingen zien waar ooit een film in is opgenomen en misschien nog wat film props of een set die is blijven staan.

Maar Universal Studio's is dus een soort mini Disneyland! Met die loodsen dan natuurlijk. Ook hebben we echte sets gezien die gebruikt zijn voor series zoals desperate housewives en het Bates motel uit de film psycho van Alfred Hitchcock. Super tof om te zien hoe ze met allerlei tricks het zo kunnen opnemen dat de rest van de doodgewone omgeving helemaal niet opvalt en zo'n kleine set toch heel wat lijkt.

Verder hebben we natuurlijk lekker door het thema park gestruind waar ze allerlei thema's vanuit de films en series gebruiken. Zo hebben we Zweinstein uit Harry Potter door kunnen lopen en was er bij de Jurassic Park attractie een heuse velociraptor. Ook zijn we door stukjes Frankrijk en Engeland gelopen.

Natuurlijk zijn we ook de attracties in gegaan. Als al die foto's niet zo belachelijk duur waren, hadden we inmiddels een expositie kunnen openen van foto's waarop mijn gezicht doodsangsten uitstraald en Rowan mij ondertussen heel hard uitlacht. Liefde is...

1. Nelleke:
    9 mei 2018
    mooie foto's van de Universal Studio's, zo zie ik het alsnog.
    Toen ik in LA was heb ik een andere excursie gekozen.
    Het is genieten van jullie reisblog, liefs
  2. Puk:
  5. Biscuitje:
    10 mei 2018
  6. Kimberley:
    20 mei 2018
    Hahahaha, ik zie nu pas de link die je geplaatst hebt Anja! 😂