Nog een weekje!

17 april 2018 - Papendrecht, Nederland

Dus, vandaag is het nog precies een week voordat we op het vliegtuig stappen voor onze 'honeymoon'. Tussen het normale leven door proberen we nog snel de laatste dingen te regelen en ons zo goed mogelijk voor te bereiden. Zoals altijd is Rowan hartstikke relaxed en maak ik me druk om van alles: Heb ik alle spullen in huis die ik mee moet nemen, zijn alle papieren nu echt wel in orde, krijg ik die wasmand leeg gewassen voor we gaan, moest ik een beer nu wel of niet op z'n neus slaan als we aangevallen worden?

Maar ondanks de (mijn) gebruikelijke stress hebben we er onwijs veel zin in. Via deze blog proberen we zo veel mogelijk updates te geven over onze reis, kunnen jullie per datum zien waar we op dat moment zijn en plaatsen we natuurlijk vol op jaloersmakende foto's en video's. Enjoy!

1. Nomo:
    17 april 2018
    Nee je wasmand krijg je niet leef. Ja je papieren zijn in orde en NEE je slaat een beer nier op zn neus als je wordt aangevallen. Je gaat rennen als n malle met die korte beentjes van je!!
  2. Jacqueline:
    Je was mag je ook hier brengen maar dat wilde je niet 😂
  3. Jacqueline:
    Je was mag je ook hier brengen maar dat wilde je niet 😂
  4. Kimberley:
    17 april 2018
    Thanks voor de aanmoediging nomo
  5. C - Teeuw:
    19 april 2018
    Leuk zeg. Ben zeer benieuwd naar jullie belevenissen. Heel veel plezier samen.
  6. Edward:
    23 april 2018