Exploring Vegas

25 april 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Onze eerste volle dag in Las Vegas hebben we tot nu toe goed besteed. We wilde voornamelijk de stad in, de strip verkennen. En man wat is dat gaaf. In eerste instantie waande ik me in een soort Disneyland. Het is zo onrealistisch dat al die gebouwen er echt staan en dat het geen hardboard frontjes zijn van een of ander magazijn. Het feit dat meerdere gebouwen hier een achtbaan of een ander soort attractie hebben helpt niet echt mee bij het relativeren. Maar imposant is het zeker! Overal zijn grote reclame borden, felle kleurtjes, muziek, eten, drinken. Niets is te gek in Vegas.

Inmiddels hebben we halverwege onze dag al bijna 15km afgelegd met door de stad heen slenteren en zijn mijn voetjes er wel een beetje klaar mee. Toch meer dan 900 calorieën verbrand, dus hoef ik me niet meer schuldig te voelen over die dikke chocolade muffin vanmorgen. Om het goede voornemen door te zetten, liep ik toch maar even de supermarkt in zodat ik morgen met fruit kon ontbijten. En ook hier word je beroofd waar je bij staat; voor een beurse appel betaald je 1 dollar! Dan ben je hier met een burger bij Checkers goedkoper uit voor je ontbijtje... Ach fijn, Greenpeace komt me dan maar terug de zee in slepen als ik in Hawaii op het strand lig.

1. Belinda:
    26 april 2018
    Haha😂, je vertelt het zo goed dat het voelt alsof we erbij zijn.
  2. Robin van D-reizen:
    26 april 2018
    Voor acties van Greenpeace zijn jullie niet verzekerd, vooral blijven lopen! 😂
  3. Puk:
    hahah :)
  4. Gerard:
    26 april 2018
    Echt gaaf, zou er graag bij willen zijn.
  5. Sjoukje:
    26 april 2018
    Have fun lieffies! En lekker die muffin eten, het is toch vakantie ;)