We finally made it

24 april 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Na 24 uur reizen met ongeveer elk vervoermiddel dat er is, zijn we eindelijk aangekomen in ons hotel in Las Vegas!

De reis vanaf Amsterdam naar Philadelphia begon vooral voor Rowan fantastisch, toen ze de eerste film van de vlucht aan zetten. Star wars: the last Jedi. De eerste 4 uur vlogen vrij snel voorbij, maar op een gegeven moment voel je je eigen achterwerk niet meer van het lange zitten. Rowan heeft het toch wel lastig met zo lang niet roken en besluit de nicotine kauwgom te proberen. Als zijn gezicht een review zou zijn, is het absoluut geen aanrader. Dan nog maar een extra dutje en die laatste 5 uurtjes zijn ook zo voorbij. Ik verheug me al enorm op een lekkere kop koffie van de Starbucks en Rowan kan niet wachten tot hij eindelijk kan roken in onze overstap.

Jammer genoeg heb je in Amerika al die twee uur overstaptijd nodig om door alle controles heen te komen en weer op tijd te boarden voor de volgende vlucht. Ze willen immers alles weten: Wat kom je doen? Wat doe je voor werk? En voornamelijk: wanneer hoepel je weer op? Dat vertaal je allemaal en je geeft netjes antwoord op de vragen van die beste meneer, met als conclusie dat ik nu een kinderpsychiater ben en Rowan met isolerende suikerspin werkt... Ach fijn, geen koffie voor mij en niet die verlangde sigaret voor Rowan.

Dat maakt de aankomende vlucht van Philadelphia naar Las Vegas wel ietsjes lastiger, maar dat is gelukkig maar twee uurtjes vliegen. Toch? Juist. Niet dus. Even vergeten om het tijdsverschil mee te nemen in onze berekening, we mogen weer 5,5 uur zitten.

Met wederom de benodigde dutjes redden we het net om nog een beetje onze 'sanity' te behouden gedurende de vlucht. Steeds terug rekenen naar hoe lang we nu inmiddels onderweg zijn, hoe laat het in Nederland is, of we inmiddels weer van tijdzone veranderd zijn. Tegen de tijd dat we eindelijk landen in Las Vegas zijn we helemaal gesloopt. Maar man, wat is het het waard! De sfeer, de muziek, de lampen, de show vibe. Rowan zit inmiddels op het balkon zijn sigaretjes te roken, ik sla de koffie over en rol gelijk maar naar bed. Morgen weer een nieuwe dag!

1. Miranda:
    25 april 2018
    Kim wat schrijf je leuk. Fantastisch om jullie reis zo te volgen. Welterusten en ik kijk uit naar jullie volgende verslag.
  2. Kaylee:
    25 april 2018
    Super leuk om zo mee te lezen schatjes
  3. C - Teeuw:
    25 april 2018
    Geweldig. wat leuk jullie zo te volgen. Fijn genieten samen.
  4. Lilian:
    25 april 2018
    Wat leuk! Ben benieuwd naar het volgende stukje!
  5. Jacqueline:
    25 april 2018
    Heerlijk genieten samen !
  6. Jannella ,Chris en Bas:
    25 april 2018
    Haha, ik zie het helemaal voor me
    Briljant ! Veel plezier 😙😙
  7. Kimberley:
    26 april 2018
    Bedankt voor alle leuke reacties!