Laatste dag San Francisco

3 mei 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag onze laatste volle dag in San Francisco gehad. Nadat we lekker hebben uitgeslapen zijn we nogmaals met de cablecar naar Union square gereisd en zijn vanaf daar te voet verder de stad door gegaan. We blijven ons verbazen over deze waanzinnige stad van de kleine houten huisjes op de gigantische heuvels tot de oude stenen gebouwen en de moderne wolkenkrabbers. Kim had meer oog voor het grote aanbod aan winkels en is weer een paar schoenen rijker.

Vandaag hebben we het rustig aan gedaan met de blik op onze reis morgen naar Pismo Beach. We hebben een 7 uur durende reis gepland langs de kust over de highway 1 en dit belooft een spannende te worden want door de grote bosbranden afgelopen zomer en de extreme regenval deze winter hebben aardverschuivingen meerdere bruggen en stukken weg vernield. Dit is het waarschijnlijk wel waard want dit wordt beschreven als een van de mooiste routes van het land.

Als we morgen veilig zijn aangekomen posten we uiteraard weer de nodige jaloers makende foto's en video's.

1. Jannella ,Chris en Bas:
    3 mei 2018
    Wat een gave, veelzijdige reis ! En wat leuk wakker worden voor ons iedere ochtend met die leuke verhalen. Oma kijkt ook elke dag met jullie mee. Benieuwd wat jullie vandaag weer gaan beleven. xx
  2. Nelleke:
    3 mei 2018
    weer mooi om te lezen, enige herkenning en veilige kilometers voor vandaag gewenst, liefs
  3. Ron Teeuw:
    4 mei 2018
    Met al die gelopen km's ook een paar schoenen weg kunnen doen zo lijkt me...
    Ik geniet ook van de verslagen.
    Ook al in zo'n typisch Amerikaanse wasserette geweest?