Roadtrip to Three Rivers

28 april 2018 - Three Rivers, California, Verenigde Staten

Gisteren zijn we vanaf Las Vegas naar Three Rivers gaan rijden met de huurauto. Rowan had een route uitgezocht waarbij we door zowel Death Valley als Sequoia National Forrest zouden rijden. En man, wat was dat een waanzinnige route!

Death Valley was even spannend omdat er hele vlaktes niets zijn. Geen pitstop, geen tankstations, geen water en dat terwijl het makkelijk de 40 graden aantikte in dat niets. Dus met een volle tank en behoorlijk wat flesjes water zijn we gaan rijden. Het uitzicht was fantastisch, maar toen ook de airco uit moest om oververhitting van de auto te voorkomen, werd het toch wel bizar warm. Rowan is nog een stukje niets opgelopen, voor een foto van het niets. Ik voelde even aan mijn eigen bovenkamer en bleef mooi zitten.

Sequoia was echt fantastisch. Ik heb weinig woorden om te omschrijven hoe gruwelijk mooi, indrukwekkend en adembenemend de natuur hier is. Ik hoop dat de foto's en filmpjes dit een beetje duidelijk maken. Helaas en ook gelukkig zijn we geen beer tegen het lijf gelopen, wel een platgereden slang, een arend, grote raven en een paar hertjes.

Eenmaal bij ons hotel waren we blij dat onze lange reis er nu toch wel op zat. Jammer genoeg had het hotel verkeerd ingeboekt en was er geen kamer meer vrij. We werden doorverwezen naar een ander hotel van een vriend van de eigenaar. Toen we hier haren in het bed, vlekken in de lakens en ook nog eens dode en levende kakkerlakken vonden in de badkamer heeft Rowan onze tassen direct weer ingepakt en heeft hij ons geld terug geëist. We zijn om middernacht nog in de auto gestapt en hebben een ander hotel gezocht. Gelukkig was hotel nummer drie een groter succes. Three (rivers) is a charm right?

We gaan nu nog even zorgen dat we al ons geld terug krijgen en dan rijden we door naar San Francisco! Meer foto's en video's volgen nog.

1. Belinda:
    28 april 2018